14 stycznia 2014

Kokardki na szydełku ♥




Zrobiłam kilka kokardek na szydełku. Szczerze mówiąc bardzo mi się podobają :) Wiadomo pierwsze zawsze nie udane :D Mam zamiar zrobić ich więcej i przyszyć
np. do jakiegoś swetra, aby go ładnie ozdobić ... Dobry pomysł  ?

Tak się prezentują wszystkie trzy :) Wykonane szydełkiem 4 mm . Różnią się trochę wielkością , ponieważ użyłam do każdej innej włóczki.


  • Różowa Kokardka - trochę mi się nie udała jest troszkę krzywa :) ale to się naprawi :)
    Na żywo wygląda o wiele lepiej .



  • Kremowa/Jasny Łosoś - dokładnie nie wiem jaki to kolor. Wyszła mi najlepiej.  Jednak zdjęcie nie oddaje jej całości :(


  • Beżowa - jak widzieliście wcześniejszy mój post z czapką pewnie ją zauważyliście :)
    Tak to ona :)



Wzór zaczerpnęłam z internetu :) No i niedługo szykuje się następna czapeczka !!!

Buziaki ;*


5 komentarzy:

  1. Śliczne są te kokardki! idealne jako broszki, które można przypiąć do swetra, czapki, płaszcza, szalika :) akurat na tą zimową aurę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie na candy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym umieć takie zrobić... marzenie ♥

    Zajrzysz do mnie?
    forevver-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) przeglądając takie cudeńka nabieram coraz większej ochoty do szydełkowania. Idealne na niepowtarzalną broszkę :)

    OdpowiedzUsuń