1 stycznia 2014

Kurs dla początkujących: Włóczka i Szydełko


Postanowiłam stworzyć kurs dla początkujących, w którym pokaże od czego trzeba zacząć.
Ja także byłam początkująca, jednak gdy się w to wciągnęłam nie mogę ustać szydełkować :D

Zacznijmy od rzeczy potrzebnych do stworzenia czegoś na szydełku.


  • SZYDEŁKO - jest dostępne w różnych rozmiarach. Mogą być szydełka aluminiowe bądź metalowe. Ja osobiście posiadam szydełko w rozmiarze 4 mm ( aluminiowe i metalowe ) . Szydełko właśnie w rozmiarze od 3 do 4 mm polecam dla początkujących.


  • WŁÓCZKA - też jest dostępna w różnych rozmiarach, które idealnie są dopasowane do szydełka.
    Możemy ją kupić w dużej gamie kolorów. 




GDZIE KUPIĆ ??

Szydełko wraz z włóczką dostaniecie , w każdej pasmanterii. Jeśli nie ma jej u was, możecie kupić potrzebne rzeczy w internecie . Są one o wiele tańsze, jednak przesyłka też kosztuje :)


ILE KOSZTUJE ? 

Koszt narzędzi do szydełkowanie nie wyniesie was za dużo. Jest to bardzo ekonomiczne, jeśli chcecie coś zrobić na szydełku.
Cena szydełka zależy od materiału, z którego zostało zrobione ( wcześniej wspomniałam ) , a także od jego rozmiaru. Czym większe- tym droższe :) Ceny wahają się od 1 - 15 zł
Koszt włóczki, także zależy od jej wykonania oraz wagi i oczywiście jakości
Ceny włóczki występują pomiędzy 2 zł - 20 zł .
Jeśli macie jakieś pytania ... Pytajcie śmiało :)


Buziaki ;*



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o miejsce to ja włóczkę oraz szydełka kupuję w https://alewloczka.pl/pl/c/Szydelka/19 ponieważ dla mnie wysoka jakość ma ogromne znaczenie. W końcu dzięki szydełkowaniu będziemy coś wytwarzać, to zróbmy to najlepiej jak potrafimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś również zaczynałam szydełkowanie od różnych poradników i nauczyłam się wszystkiego tego czego chciałam. Dziś zdecydowanie lepiej mi się pracuje z tkaninami z gotowym nadrukiem https://ctnbee.com/pl/druk-na-tkaninach gdyż praktycznie każdego dnia mam pomysł na to co wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Zaraz składam zamówienie na stronie https://zamotane.pl i skorzystam sobie z takiego kursu. Mam teraz dużo wolnego czasu, więc bardzo chętnie porobię coś kreatywnego! Mam nadzieję, że zaczną mi wychodzić ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń