6 stycznia 2014

Kurs dla początkujących: Zmiana koloru w robótce


Dzisiaj coś innego dla odmiany :) Pokaże wam jak zmienić kolor w robótce. Jest to bardzo prosta rzecz, więc nie zajmie dużo czasu .

Co będzie nam potrzebne ? 
  • dwa kolory włóczki 
  • nożyczki, którymi odetniemy końcówkę włóczki
  • szydełko - oczywiście

Zróbmy sobie naszą robótkę , do której chcemy dodać nowy kolorek . Nie przerabiajcie do końca ostatniego oczka !
Ja tu robiłam słupek krótki, więc na szydełku muszą być 3 oczka.

Naszykujmy sobie następny kolor ( mój jest morski ). Owińcie tę włóczkę wokół palca .

Zróbcie narzut na szydełko . I przeciągnijcie przez wszystkie oczka na szydełku.

Tak już dołączyliśmy nową włóczkę :)

Aby kontynuować robimy łańcuszek zwrotny ( dla słupka krótkiego to 2 oczka ) I przerabiamy dalej.
Tak prezentuje się dodany kolor :)

Białą włóczkę odcinamy za pomocą nożyczek. Moim zdaniem najpierw zróbcie pętelkę, aby robótka się nie rozpruła :) Pozorny zawsze ubezpieczony :D

Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. mimo,że to dla poczatkujących to dla mnie i tak czarna magia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku :) to dla mnie też była czarna magia.. :) wystarczy się wkręcić ♥

      Usuń
  2. Coś kiedyś robiłam na szydełku,wciaż mam ochotę się nauczyć tylko brak mi mobilizacji....ale może jednak skorzystam z Twoich nauk :)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i witam serdecznie w gronie obserwatorów jest mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam serdecznie,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi bardzo miło :) Mobilizacja zawsze się znajdzie. Życzę powodzenia :)

      Usuń